Szállítási problémák
Gyakran ismételt kérdések a rendeléssel, elállással kapcsolatban:
Rendeléssel kapcsolatos kérdések:
Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?
Ebben az esetben írj nekünk az info@ragadjmeg.hu email címre vagy hívj minket a 06303653662-es telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát és azt is, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak akkor tudunk rajta módosítani.
Sérült csomag, sérült termék a csomagban:
Bármennyire is körültekintően csomagoljuk be a rendelésed, sajnos ritkán előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a csomag tartalma. Kérlek jelezd nekünk emailben a problémát és pótóljuk a sérült terméket.
Elállás a rendeléstől:
Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor kérlek emailben vedd fel velünk a kapcsolatot. A sérülésmentes, bontatlan csomagolású termékeket 14 napon belül vissza tudod küldeni és az emailben megbeszélt módon megtérítjük az árát. Elállási szándékodat minden esetben emailben jelezd nekünk.
Ahova a csomagot visszaküldheted: 3060 Pásztó Fő út 65.
Át nem vett csomag:
Ha a rendelésed nem tudtat átvenni kérlek írj emailt az info@ragadjmeg.hu email címre és amint a csomagod visszaérkezik hozzánk, új szállítási díj ellenében újra útnak indítjuk.