Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítási problémák

Gyakran ismételt kérdések a rendeléssel, elállással kapcsolatban:

Rendeléssel kapcsolatos kérdések: 

Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?

Ebben az esetben írj nekünk az info@ragadjmeg.hu email címre vagy hívj minket a 06303653662-es telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát és azt is, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak akkor tudunk rajta módosítani. 

Sérült csomag, sérült termék a csomagban:

Bármennyire is körültekintően csomagoljuk be a rendelésed, sajnos ritkán előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a csomag tartalma. Kérlek jelezd nekünk emailben a problémát és pótóljuk a sérült terméket. 

Elállás a rendeléstől: 

Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor kérlek emailben vedd fel velünk a kapcsolatot. A sérülésmentes, bontatlan csomagolású termékeket 14 napon belül vissza tudod küldeni és az emailben megbeszélt módon megtérítjük az árát. Elállási szándékodat minden esetben emailben jelezd nekünk. 

Ahova a csomagot visszaküldheted: 3060 Pásztó Fő út 65.

Át nem vett csomag: 

Ha a rendelésed nem tudtat átvenni kérlek írj emailt az info@ragadjmeg.hu email címre és amint a csomagod visszaérkezik hozzánk, új szállítási díj ellenében újra útnak indítjuk.